یزدفردا: استاندار کرمان با یادآوری مصوبه ممنوعیت سگ گردانی در پارک های شهر کرمان تصریح کرد: این موضوع باید توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود ضمن آنکه نباید از آموزش غافل شد.

به گزارش یزدفردا: استاندار کرمان با یادآوری مصوبه ممنوعیت سگ گردانی در پارک های شهر کرمان تصریح کرد: این موضوع باید توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود ضمن آنکه نباید از آموزش غافل شد.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۲۸ شهریورماه در جلسه جوانی جمعیت استان کرمان اظهار کرد: در شهر جیرفت با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم اما در اطراف این شهر چنین مشکلی وجود ندارد.

به گفته وی، زمین به همه متقاضیان طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن شهر ماهان واگذار شده است و زیرساخت زمین‌هایی که واگذار می‌شود، در حال آماده سازی است و باید این کار تسریع یابد تا ساخت و سازها شروع شود.

براساس گفته استاندار کرمان، در جنوب استان مدتی واگذاری زمین به طرح جوانی جمعیت نداشتیم که باید سریعتر واگذاری‌ها انجام شود.

وی در بخش دیگر سخنانش درباره نگهداری سگ در خانه‌ها گفت: بخشی از مساله نگهداری از سگ و سگ‌گردانی آسیب اجتماعی و همچنین تهدید برای خانواده‌هاست زیرا نگهداری سگ و همزیستی با آن مشکلات بهداشتی به همراه دارد و شیوع بیماری‌ها را تشدید می‌کند.

استاندار کرمان با یادآوری مصوبه ممنوعیت سگ گردانی در پارک های شهر کرمان تصریح کرد: این موضوع باید پیگیری شود ضمن آنکه نباید از آموزش غافل شد.

به اعتقاد وی، آسیب‌های اجتماعی را باید در وقت آن کنترل کرد و اجازه نداد عادی انگاری شود و وقتی یک آسیب در جامعه عادی شود، برطرف کردن آن بسیار دشوار خواهد بود.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز در این جلسه نیز اظهار کرد: دستور قضای برای جلوگیری از سگ گردانی در شهر کرمان وجود دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا